alettejanssen.reismee.nl

Finished part one!

Daar zit ik dan aan de tafel thuis, ja inmiddels voelt dit appartement echt als thuis. De laatste dag Malta is bijna voorbij. Wat is het snel gegaan, ik weet nog de dag dat ik hier landde. Geen bagage en geen transfer, maar dat heeft mijn verblijf zeker niet beinvloed.

Het was echt een super leuke ervaring, ik ben blij dat ik het heb gedaan. Ik heb me hier altijd thuis gevoeld met de mensen en de omgeving. Doordeweeks elke dag naar school geweest, drie uurtjes les gehad en veel huiswerk meegekregen. Het was op sommige momenten zeker aanpoten maar de moeite waard. Een gemotiveerde docent, Margaret, die ons heel erg aanmoedigde. Een gezellige klas met vijf Nederlanders en één Tsjech (de fotovolgt)..

Het is zeker een aanrader, voor de mensen die misschien nog twijfelen!

In het appartement waren alleen Nederlands, wel een beetje jammer aangezien ik hier voor mijn Engels kwam. Echter heeft dat het niet moeilijker gemaakt om in contact te komen met internationale mensen. We waren vaak met een grote groep dat bestond uit Spaanse, Braziliaanse, Tsjechische en Duitse mensen.

Nu is de tijd aangekomen om afscheid te nemen van Malta en de mensen. Voor mij staat er een nieuwe uitdaging te wachten. Ik vlieg morgen naar huis en vertrek overmorgen naar Singapore. Deze keer verlaat ik Nederland voor zes maanden. De groep mensen waar ik mee vertrek naar Australie ontmoet ik op Schiphol. Geen witte kerst voor mij althans geen sneeuw misschien wel witte stranden hihi... De deelnemerslijst heb ik twee weken geleden gemaild gekregen. de groep bestaat uit negen deelnemers, waarvan er twee gelijk doorvliegen naar Nieuw- Zeeland.

Ik zal proberen jullie wat meer op de hoogte houden vanuit Australie/ Nieuw- Zeeland.

Liefs,

Alet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active