alettejanssen.reismee.nl

Wish it, Dream it, Do it!

Hallo allemaal,

Nog vijf weken en dan is het zover. Dan vertrek ik voor negen maanden naar het buitenland. De voorbereidingen zijn al een tijdje in volle gang. Tickets geboekt, internationaal rijbewijs opgehaald, working- holiday visum aangevraagd enzo.

De reis

De eerste drie maanden van mijn reis breng ik door in St. Julians te Malta. Daar zal ik een Cambridge examencursus gaan volgen. Met internationale studenten zal ik die tijd op een campus verblijven. Van september tot begin december zal ik op het eiland te vinden zijn.

De laatste zes maanden breng ik als backpacker door, aan de andere kantvan de wereld. DOWN UNDER! Daar wil ik gaan werken en reizen. Ik ben opzoek naar avontuur en het onbekende. Volgens mij gaat dat in deze reis wel lukken. Van midden december tot midden juni 2012 zal ik vertoeven in Australië.

Ik hoop dat ik iedereen een beeld heb kunnen geven van mijn plannen.

Veel liefs,

Alette

Reacties

Reacties

Agnetha

Hee Alette!
Klinkt allemaal super! Ik ben benieuwd naar al je verhalen.
Veel plezier!!
X Agnetha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active